Transformeer leads in klanten,
op automatische piloot
Laat jouw verkoopspagina jouw lead 24/7 begeleiden naar hun ideale oplossing,
zodat jij kan genieten van betalende klanten, zonder extra energie te moeten investeren.
Veel leads maar weinig verkoop?
Heb je veel tijd en geld besteed aan de perfecte SEO-strategie, maar zie je geen ROI?
Jouw leads zijn het probleem niet!
Vergelijk advertenties en SEO met een GPS. Ze leiden leads naar je website.
Maar je website is het einddoel!
Ze zijn nooit ontworpen om leads om te zetten in klanten, ondanks wat veel nepgoeroe’s beweren.
Dit Is Het Echte Probleem
Wanneer je leads je website binnenkomen, zijn ze richtingloos.
Geen idee waar ze heen moeten. Ze kijken gewoon recht in een doolhof…
Alsof je naar een buitenlands hotel rijdt, met behulp van je GPS.
Maar eenmaal aangekomen is er geen infobalie, geen kamernummers, geen personeel…
Je moet zelf je kamer zoeken.
Als je niets hebt betaald, zou je waarschijnlijk omkeren en op zoek gaan naar het dichtstbijzijnde hotel dat je deze service wel biedt.
Dat is precies wat er gebeurt als uw bezoekers op uw website komen, maar niet de begeleiding krijgen die ze nodig hebben.
GEEF JE LEADS DE BEGELEIDING DIE ZE NODIG HEBBEN,
MET EEN SPECIALE VERKOOPPAGINA
Een specifieke verkooppagina neemt je leads bij de hand en leidt ze rechtstreeks naar hun einddoel.
- Ze creëeren het nodige vertrouwen,
- Ze geven jouw lead de zekerheid dat jouw aanbod hun problemen zal oplossen,
- Ze nemen de bezwaren weg,
- Ze plaatsen de voordelen in "the spotlight",
waardoor een natuurlijk en vloeiend verkoopgesprek ontstaat.
Maar nog belangrijker is dat de verkooppagina de afleidingen wegneemt die ervoor zorgen dat je lead afhaakt.
DIT LEIDT TOT 3 POSITIEVE GEVOLGEN VOOR JOUW ONDERNEMING
1. Verbeterde ROI
Een effectieve verkooppagina verwelkomt je leads en converteert ze naar een klant, zonder dat ze hoeven te wachten tot je elkaar kunt ontmoeten. Ze zullen niet de behoefte voelen om te blijven zoeken, wat een verbeterde ROI oplevert voor je advertentie-uitgaven.
Zodra je verkooppagina is gemaakt, kan deze 24/7 klanten voor je winnen, zonder dat je extra tijd hoeft te investeren.
Potentiële klanten worden gefilterd, dus je hoeft je tijd alleen te besteden aan klanten die echt de moeite waard zijn.
2. Meer Conversies
Bezoekers komen terecht op een verkooppagina die speciaal is ontworpen om hen naar een aankoop of gewenste actie te leiden,
Dit verhoogt de kans dat ze worden omgezet in betalende klanten.
Door in te spelen op de unieke verlangens en pijnpunten,
zal uw ideale klant minder bezwaren hebben en eerder geneigd zijn om tot aankoop over te gaan.
3. Merk Herkenbaarheid
Als je verkooppagina professioneel en overtuigend is én contact maakt met de klant op een persoonlijke manier,
dan bouwt dit het vertrouwen en geloofwaardigheid op.
Het overtuigt klanten dat je bedrijf een goede reputatie heeft, betrouwbaar is en gericht is op het leveren van toegevoegde waarde.
Deze positieve ervaringen dragen bij aan een positieve perceptie van je merk en je merknaam.
EEN SPECIFIEKE VERKOOPSPAGINA ZAL U HELPEN
NAAR EEN WINSTGEVEND BEDRIJF
Maar een Verkooppagina maak je niet zomaar!
Jouw klant moet zich veilig en vertrouwd voelen, met een focus op zijn / haar welzijn in plaats van op jouw product.
Echter vallen vele ondernemers (en andere marketeers) nog vaak voor de meest voorkomende problemen, waardoor jouw verkooppagina niet bijdraagt tot een verhoogde conversie.
3 Vaak Voorkomende Fouten Die Jouw Pagina Verpesten
Geen sterke "Hook"
Mensen lezen vaak NIET verder dan de titel… indien het hen nit aanspreekt.
Daarom moet je een krachtige “hook” hebben die hen aanspoort om verder te lezen om meer te weten te komen…
Echter bestaan er nog steeds verkooppagina’s die de producttitel als “Hook” gebruiken…
Je Schrijft Niet Voor Je Ideale Klant
Maar al te vaak maken marketeers en bedrijfseigenaren de fout om de opbouw van vertrouwen autoriteit op een verkooppagina over te slaan en meteen te beginnen met “koop mijn product”…
Om zich dan af te vragen waarom niemand koopt.
Het Design Geeft Geen Vertrouwen
Een slordig-ogend design of een design waardoor je je plots op een vreemde website waant, straalt geen vertrouwen uit.
Net dit vertrouwen is van cruciaal belang om jouw potentiële klant aan te sporen over jouw oplossing.
Ontdek de kunst Voor een overtuigend resultaat
Diepgaand Onderzoek
Om een specifieke verkooppagina te maken, moet je doelgroep en concurrentie volledig begrijpen worden:
- hun pijnpunten
- hun verlangens en toekomstvisie
- hun bezwaren
- hoe jouw product of dienst hun problemen oplost en hun leven verbetert.
Nauwgezet schrijven
Na jouw branche, je concurrentie en je doelgroep te hebben onderzocht,
wordt er een verkooppagina ontwikkeld die is afgestemd op jouw ideale klant.
De pagina wordt geschreven naar een natuurlijke “buyers journey”, voor een rustgevend en vertrouwd gevoel,
met de verkoop als achterliggende gedachte.
Visueel Sterk
De verkooppagina wordt visueel versterkt zodat elk belangrijk onderdeel opvalt,
met respect voor jouw branding en website stijl.
Dit creëert een veilig en vertrouwd gevoel voor jouw potentiële klant,
en vergroot de kans om over te gaan tot de aankoop.
KLAAR VOOR MEER VERKOPEN,
ZONDER EXTRA TIJD TE INVESTEREN
Tijd voor een gesprek
Klaar om je project te starten?
Neem contact op via het formulier
en ik neem binnen 48 uur na je aanvraag contact met je op.